Over AanvragenAOV

Waarom doen wij dit?

Wij vinden dat het anders kan!

Je hebt je verdiept in een AOV en je weet wat je wilt verzekeren. Je hebt je maatschappij gekozen, maar je moet langs een adviseur die (zeer) hoge bedragen vraagt om het voor je te regelen... Dat moet toch anders kunnen?

Ook wij verwonderen ons over het proces dat je moet doorlopen om een AOV aan te mogen vragen. Deze verwondering hebben we gebruikt om een aanvraagproces neer te zetten waar je tegen een zeer scherpe prijs zelf je AOV kunt regelen.

Onze Missie

Je AOV simpel en online!

Het aanvragen van een AOV kost veel tijd en vaak ook behoorlijk veel geld. Dat doen wij anders, als jij wilt, geheel digitaal en dan bedoelen we: digitaal vergelijken, digitaal aanvragen, digitaal beheren en digitaal onderhouden.

Lees meer...
Stacks Image 36527_144

In de ideale wereld zullen offertes, aanvragen, checks, wijzigingen, en simpele adviezen volledig digitaal verlopen. Dit zal er toe leiden dat de toegang tot een AOV simpel is en je verzekering up to date en passend. Verzekeraars en adviseurs hebben een eerste slag geslagen, maar ze zijn er nog niet. AanvragenAOV zet zich in om alle partijen er toe te bewegen om zo digitaal mogelijk te opereren. Dit betekent dat jij de benodigde informatie makkelijk moet kunnen vinden, wij je de tools geven en de verzekeraars ons allebei toegang geven tot hun systemen.

Stacks Image 36527_327

Onze Visie

Digitaliseer het hele proces rondom een AOV

Je polis afsluiten is stap één in goed verzekerd zijn, maar je moet er ook voor zorgen dat je goed verzekerd blijft! AanvragenAOV streeft er naar om alle stappen zo in te richten, dat jij zelf kan regelen dat je goed verzekerd bent en blijft. En we helpen je als jij dat wilt.

Lees meer...

Verhuizen, trouwen, kinderen, scheiden, het zijn zaken die invloed kunnen hebben op je spaarpot en je kosten. Regelmatig je verzekering checken of deze nog up-to-date is, hoort erbij. Je wilt voorkomen dat je niet krijgt wat je verwacht als je ziek bent.

Als je polis eenmaal loopt, krijg je van ons één keer per jaar een overzicht van je verzekering en de belangrijkste punten uit je aanvraag. Denk hierbij aan wat voor werkzaamheden je uitvoert, hoeveel uur je werkt, de hoogte van je spaargeld en de check of je verzekerde bedrag nog juist is om in ieder geval je kosten te kunnen betalen als je ziek bent. Deze gegevens bewaren we in jouw eigen omgeving. De eerste keer zal je misschien een paar ontbrekende gegevens aan moeten vullen, maar dan heb je daarna een hele goede basis om je AOV bij te houden. Wij kunnen dit tegen een heel laag tarief aanbieden, omdat wij zo veel mogelijk digitaliseren.

Ook als je al een AOV hebt, kan je deze bijna altijd bij ons onderbrengen. Door onze slimme processen kan je wel tot €250 per jaar besparen op de onderhoudskosten van jouw AOV!

TARIEVEN

Scherpe tarieven en complete service

Een groot deel van de kostenbesparingen geven wij terug aan onze klanten. Zo vraag je een AOV al aan voor € 139,- en wordt jouw AOV up-to-date gehouden voor maar € 48,00 per jaar!

Lees meer...
Stacks Image 36527_346

AanvragenAOV biedt meerdere mogelijkheden om een AOV af te sluiten. Bij een succesvolle aanvraag en na acceptatie door de verzekeraar, is AanvragenAOV jouw adviseur en zullen we jaarlijks de beheerkosten bij je in rekening brengen om er voor te zorgen dat jij je AOV up-to-date kan houden en dat onze administratiekosten gedekt zijn.

Tarieven:
Online aanvraag € 139,00
Jaarlijkse beheerkosten € 48,00
Telefonisch vragen stellen per blok van 20 minuten € 29,95
Telefonisch Adviestraject exclusief afsluiten € 199,00
Telefonisch Adviestraject inclusief begeleid afsluiten € 495,00
Adviestraject op locatie, inclusief begeleid afsluiten + € 1,50 per gereden KM € 495,00

Misschien vind je het onredelijk dat wij jaarlijkse kosten in rekening brengen. Bedenk je dan dat wij jouw verzekering niet terug kunnen geven aan een verzekeraar, omdat deze verzekeraar niet direct met klanten communiceert over de inhoud van een polis. Dat levert administratief werk voor ons op. Verder wil onze toezichthouder, de AFM, dat wij met je in contact blijven om er voor te zorgen dat jij goed verzekerd blijft. Ook dit levert administratieve werkzaamheden op. Gelukkig zijn wij zo goed gedigitaliseerd, dat wij dit allemaal kunnen doen voor maar € 48,00 per jaar!

AanvragenAOV, dat zijn wij

Joris Dekker en Michiel Tjepkema

AanvragenAOV is opgericht uit de overtuiging dat je heel veel zelf kunt doen en dat digitalisering de kostprijs verlaagt. Joris Dekker en Michiel Tjepkema vragen zich bij elke stap af of het anders kan. De wereld is daar nog niet altijd klaar voor, maar ze zetten hem wel in beweging!

Joris is Horecaman, IT-er, websitebouwer en vooral geen verzekeringsmeneer. In zijn studententijd bedenkt Joris dat hij het concept van een bar of restaurant beter zelf kan bedenken dan voor de bar staan en roepen wat hij niet goed vindt gaan. Vanuit deze gedachte is menig bedrijf opgezet in Utrecht en omgeving. Naast het bedenken van concepten en het opzetten van horecagelegenheden, is Joris een gadget freak, een beetje een nerd en vreselijk geïnteresseerd in vernieuwing. Bij het uitzoeken van zijn eigen AOV loopt Joris tegen heel veel beperkingen (en een praktische adviseur) aan en denkt: Dat moet toch anders kunnen?

Michiel is financieel adviseur. Van aandelen tot AOV, van autoverzekering tot pensioen voor grote bedrijven, hij is er al 25 jaar met een praktische blik mee bezig. Weet je wat je wilt en kan je het zelf goed regelen? Doen! Is een verzekering niet nodig? Vooral niet doen! Kan hij je helpen? Leuk! Michiel is altijd in voor morgen. Hoe het was is niet zo interessant, hoe het gaat worden is veel uitdagender! Tijdens het gesprek over een AOV voor Joris ontstaat het idee voor hun nieuwe bedrijf, want dat moet toch anders kunnen?

Stacks Image 36527_453

Hulp bij je aanvraag?

Vul onderstaand formulier in voor een advies traject.

Vul je naam in

Vul je naam in

Vul je telefoonnummer in

Vul je telefoonnummer in

Vul je email adres in

Vul je email adres in

Vul je beroep in

Vul je beroep in

Vul je startdatm in van je onderneming

Vul een datum in